Adalingo Doktor herhangi bir sıkıntı yok olabiliyor bazen dedi ama içim rahat etmiyor bı turlu böyle denilip dogum yapan kişiler tecrübeleriniz neler paylaşır mısınız
Sermec27 Adalingo bizimki doğuma kadar 2 3 hafta önde gidiyordu 38+1 de sezaryenle doğum yaptım 36 cm doğdu kafası
Helpmee Adalingo ahh benmde öylee 34 haftalık gittiğimde kafası 38 çıktı 🤦🏻♀️ Şuan 36 haftalığım pazt gidecğim bakalım ne olmuş
Royalsun Adalingo bebeğimin de kafası 2 hafta önde ve iri bebek olduğunu söyledi doktorum 😔 hamur işinden ve şekerden uzak durmamı söyledi. Kontrolleride 2 haftada 1 yapıyoruz artık normaş doğum istiyordum ama bakalım ne olacak 🤷🏻♀️.
Ervasel Adalingo Benm bebeğiminde kafası iki hafta önde.36haftadan sonra bebeklerin kafa yapısının büyümesi gerilermiş 36dan sonra haftasını yakalayabiliyormus bazı bebekler
Esmadem Adalingo hatta son günlerde ultrasonda görünmemeye başladı ileride olduğu için 40+5 sezeryan doğumum oldu
Adalingo Sermec27 ne güzel sağlıkla buyutursunuz inşallah ❤️ inşallah bizimde bı sorunumuz yoktur sadece başı büyüktür
Dost Sermec27 canm bnm bebegınde kafası 3 hafta önde dedi karnı bacagı haftasıyls uyumlu dedi takip edelim kafası baya büyük dedi korkuyorum birşey olur mu diye
Esmadem Bana da öyle söylendi canım hatta benim bebişin karın çevresi de 3 hafta öndeydi ( 6.aydan itibaren kafa ve karın çevresi önde gitmeye başladı) iri bebek olduğunu söyledi doktorum normal doğum olmaz ilk doğumun çok zorlanırsın demişti
Adalingo Esmadem bizmde bacak boyu 2 hafta ondeymis doktorumuz çok rahat birisi ve aşırı normal doğum taraftarı böyle giderse son haftalara kadar kendim sezeryan isticem hic riske atmayım
Esmadem Adalingo bende tam aksine son güne kadar normal istedim ama kafa çapı geniş olduğu için yırtılma fazla olur seni riske atmayalım demişti doktorum
Adalingo Helpmee insan telaslaniyor demi son haftalarda büyümez artık dedi bana inşallah hepsi sağlıklı bir şekilde doğar sadece kuruntu yapmış olarak kalırız
Esmadem Helpmee kilo olarak iri bebek değildi boyu uzun olduğu için iri bebek olarak görünmüş ( eşimde bende uzun boyluyuz bu arada) doktorum genetik olduğunu söylemişti
Adalingo Royalsun İnternetten videoları izledim 1 2 hafta normalmis sorun olsa ultrasonda görülürmüs su toplaması gibi
Huseyn Bnm bebegimde 2870 bası 36 cm olduğu söylendi doktorunuz basının büyük olması ile ilgili bir bilgi verdimi herhangibir sorun teşkil ediyomu yoksa norml olduğu mu söylendi
Adalingo Huseyn bana damarlarinda herhangi ni sorun gozukmuyo genetik olabilir ilerleyen haftalarda buyümesinin durması lazım dedi