Nazlimu
Sigarayı hala içen var mı kızlar 😭
Gamzebatuhan
Valla ben kendimi tutamayıp içiyorum bi iki tane içmemek istiyorum ama bırakamıyorum 🤫
Nazlimu
Kaç haftalıksın
Gulsm0818
Hamile kaldığımı öğrendiğim gibi sigarayı bıraktım 1 paket içiyordum. Bir iki duman iç çok canın çektiyse ama unutma bi can yaşıyorsun onun için içme düşünsene oda minicikken sigaraya başlamış oluyor sen yüzünden kıyamaz insan 🙂
Tutim
Ben günde 1.5 paket iciyodum hamile oldugumu ögrendim hemen bıraktım ki bırakamam ben diyodum asla yapamam diyodum bir anda bıraktım cok canım istediginde bi fırt cekiyorum onun dışında dayanabiliyosan içme vicdan yapıyosun zaten ben o bir fırttan sonra bile bi bardak ayran iciyorum 🤫
Agg0207
Bence tamamen sil at kafandan sen iradene sahip çıkamayıp içiyorsun belki ama içindr gelişmeye çalışan bir can var onun tercih etme gibi bir seçenegi yok yazık günah bir sorunu olsa ömür boyu vicdan azabı çekmekte var
Bsranr
Bende hamile olduğmu ögrendiğim zaman bırakamamıştım sadece azaltmıştım fakat içime cekerken vicdan azabı duymaya basladım ve bir anda bıraktım şimdi beş aylık hamileyim ama mesela doğumdan sonra ilk işim sigara yakmak diyorum ben iki aydır içmiyorsam bence herkes bırakabilir 😊