Bende 10 haftalık hamileyim benimde çok kötüydü ama ayva yiyorum sabah kalkınca yiyorum su ictikten sonra yiyorum gün içinde sürekli ayva yiyorum çok şükür geçiriyor bir ene istersen canım tam mevsimi zaten internetten bakarsan iyi geldiğini de görürsün sünger görevi gördüğü için midenin fazla suyunu ve asitini alıyormuş birde doktorun verdigi ilaçla takviye yapıyorum iyiyim çok şükür 🙏 sanada iyi gelir inşallah