asbehra 36.haftamdayim.nst gidiyorum kontrol amacli. Nst girmeden önce yerinde durmadi nst girdim tik yok ciktim devam etti. Doktor sonuclari begenmedi. Bidaha istedi. Doktora ne kadar anlatsamda ikna olmadı tabi 😄 durduk yere sezeryana alicamlardi hareket yok diye😄 yaramaz bunlar. Yada stres giriyorlar disardan müdahalede bilmiyorum