mehmel54 Bizim her şey yolunda ancak bebek doğum pozisyonunda. İkinci doğum sezaryen ilkide, dikişlerim acıyor artık ve bebek yırtabilir. Sancılarım çok yüksek çıktı. İlaç ve serumlarla durduruldu. 37leri görelim dedi doktorumuz en azından. Ciğer geliştirici vuruldum. Cuma günü bir doz daha vurulacak. 🥲