Suzan-mustafa55 Kızlar doğumdan sonra odayı susletcek misiniz bu ısı biz mi yapıyoruz cicekcilermi organizasyonmu fikir verin bütçe hesapliycam
okuyor Suzan-mustafa55 susletmeyecegim ben. Doğum yapacağınız hastaneye sorun. Genelde onların anlaşmalı olduğu yerler oluyor.
lunam Suzan-mustafa55 bazı hastaneler pek müsade etmeyebiliyor pandemiden dolayı. Önce hastaneye sorun derim. Ben şahsen süsletmeyeceğim, bence gerek yok.