cansublt Kızlarr haftalardır arayış içindeyim bi türlü doktor bulamadım. Kadın doktor istiyorum.doktorundan ve hastaneden memnun kalanlar var mı? Gaziosmanpaşa ve çevresi
Anneolmak__ cansublt şafak tıp merkezi Ayşin altın da muayene oluyorum ucreti 100 TL. Beşyüzevler İstanbul şafak da doğum yapacağım inşaallah. Çok da memnunum tek sıkıntısı randevu için oradan sıra almanız gerekiyor. Değişik bir sistemi var. Ben sabah 7 de orda oluyorum 8 de kayıtlar başlıyor. Sırayla kim geldiyse kayıt yaptırıyor. Ama doktordan çok memnunum. Çevremde çoğu kişi de memnun yoksa o eziyeti çekmem 9 aydır
zeynepdurunun_annesi cansublt küçükköy duygu hastanesi saide karaaçlıoğlu 125₺ ücreti gerçekten çok iyi ve tecrübeli bir doktor, zamanında en küçük kardeşimin doğumunu yaptırmıştı hep diyodum emekli olmazsa ben de onu istiyorum çok şükür yakaladım 😂 kesinlikle tavsiye ederim tesettürlü Canan Karatay resmen 😂
Zehraaaaaaaaaaa Tubilokko bende gitmiştim Mine hatipoğluna ama memnun kalmadım. Sevmedim kendisini nedense
cansublt zeynepdurunun_annesi güzel benzetme merak uyandırdı bnde 😃 hastane nasıl peki memnun musunuz bir de doğum fiyatını biliyo musunuz?
533460 zeynepdurunun_annesi merhaba, hocanın eşi yoğun bakımdaymis yeni başlamış ise gidip oradan sıra almak gerekiyormus doğru mu bide hoca haftasonu ve resmi tatil bayramda gelmek istemiyormuş şikayet var da öyle bir şey okudum bunlar hakkında bilgi var mı:))
Zynpktlv Gop Medical Park, atlaz hoca cok şirin ve ilgili. Benim takibimi Atlaz hoca yapıyor, çok seviyorum kendisini, ücreti 250 sanırım, tavsiye ederim
DRYD Medical Park Shahla Hanım. Muayene ücreti yeni zamlarla beraber 300 lira oldu. Bütçeniz yeterse mutlaka bir deneyin. Ben çok memnunum.
cansublt DRYD bu doktoru çok söyleyen oldu ama fiyatlardan ötürü yanaşmadım 😔 ama içime sinen doktor bulamazsam gitmeyi denicm
zeynepdurunun_annesi cansublt bu pazartesi güncel doğum fiyatını öğrenicem inşallah kontrolümüz var hastane de çok iyi doğum katı çok sakin oluyor hemşireler de çok ilgililer 🥰
cansublt zeynepdurunun_annesi peki çok teşekkür ederim yazdım bi kenara. Bilgi alınca da yazarsanız çok sevinirim. Siz kaç haftalıksınız?
cansublt zeynepdurunun_annesi Doktor takvimi sitesinden doktorun yorumlarına baktım da 2 tane olumsuz yorum var. 2019 tarihinde yazılmış bi yorumda doğum tatil veya hafta sonuna denk gelirse doktorun gelmediği yönünde. Okudunuz mu yorumu ya da doktorla bu konu hakkında konuştunuz mu bilmiyorum ama isterseniz sizde netleştirin bu konuyu.
zeynepdurunun_annesi cansublt Ben daha çok yeniyim 9 haftalığım ama Saide hocaya genç kızlığımdan beri giderim :) eskiden çok sancım olurdu bana demişti reçetene evlenip çocuk yapmak yazıyorum şimdi arada esprisini yapıyorum reçeteyi uyguladım hocam diye 😂 Annemin doktoru da oydu kardeşimin doğumundan tanıyoruz kendisini
cansublt zeynepdurunun_annesi aaa çok iyi baya güçlü bi bağ oluşmuş aranızda sevindim inşallah doğumunuzda çok güzel olur. Ben sizden de yeniyim 6+5 im ☺️
zeynepdurunun_annesi cansublt ben büyük olasılıkla sezeryan olacağım çatım çok dar o yüzden Saide hocaya göre ayarlarız herhalde 🥰
Seymit cansublt Ben sırf o yorum yüzünden saideye gitmedim. Güvenmediğim birisine neden emanet edeyim kendimi. Ya haftasonu gece yarısı sancım başlarsa. kadının birisine napiyim kanamanız varsa en yakın hastaneye gidin demiş.