eso14 Kızlar grip olmuşum. Burnum tıkandı. Rahat nefes alamıyorum. Burnumun kenarına sürdüğümde bu merhemi en azından rahatlatıyor. Sizce bi zararı var mı? Doktora sorma imkanım yok devlete gidiyorum