Doğum yapalı 5 gün oldu doğumdan sonra sanki bağırsak ve Rahim kaslarım falan gevşemiş gibi tuvaletimi zor tutuyorum. Kegel egzersizi yapmaya çalıştığımda kaslarımı sıkamıyorum hep itme şeklinde gibi duruyo. Doğumda çok uzun süre ıkınmaya çalıştığım için olabilir mi acaba bi de benim en son ıkınma yeterli olmadığı için doktor karnıma baya bastırdı öyle çıktı bebek. Ondan kaynaklı mı acaba bilen var mı