Merhaba kızlar 37+3 haftalık hamileyim ikinci hamileliğim bu gün devamlı hafif kasık ağrım vardı , 1 saatirde ağrıları takip ediyorum 5 dakikada bir 30 saniye süren hafif kasık ve bel ağrım var . Doğum sancısı çok fazla biliyorum öyle değil ama 7 yıl geçti ilk doğumumun üzerinden ve hatırlamıyorum böyle hafiften mi başlıyo ağrılar . Ebe bebek aşağa inmiş demişti. Ebeyi arasammı sizin nasıl başladı normal doğumunuz ?