syma33 Kizlar 17 haftalık hamileyim bugün dOktora gittim herşey çok iyi ilerliyor ama amniyon sıvısı birazcık az dedi hafta ilerledikçe artış oluyormu siz yaşadınız mı çok endişelendim yada naptınız
Melikeakarsu syma33 canim suyu azaltma hic Doguma kadar gunde 2 litre kesinlikle ic bitir bardakla icme oyle anlasilmiyor ne kadar su ictigin bide insan oyle unutuyor bu iki litrelik sulardan al koliyle her gun bi tanesini ic hep yaninda oldumu su sisesi aklina gelir icersin
syma33 Melikeakarsu Normalde de suyu bol içerim aslında yaz kış inşallah artış olur bide bebe aspirini basla suyun artmasını sağlar dedi doktor hiç takip edelim felan demedi çok önemli değilmiş gibi birazcık az sadece ddi
Funday35 syma33 Benim su sızıntım vardı ve ben çok araştırdım herkes bunları yiyip faydasını gören olmuştu ben pek göremedim çünkü sızıntı olduğu için sürekli gidiyor du inşallah iyi gelir canım 🤲