Clostiridium Kızlar affedersiniz ama kilodum kahverengi ve kırmızı lekelerle doldu .Neden böyle oldu dr gitmem gerekiyor mu
Kumru_ Clostiridium çok normal canım. Ben alttan muayene olduktan sonra lekelrnmen olabilir normaldir diye bilgi verildi ☺️(Alttan muayeneden kastın çatı muayenesi ise tabi)
Emine003 Clostiridium Canım benim doğumun gelmiş zaten hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin Rabbim sağlıklı sıhhatli olsun bebişin de sende 🤲🥰
iki_prenses_annesi Clostiridium canım hiç korkutmak istemem ama benim yaşadığım aynı şeyleri yaşıyorsun . Benimde 39+1 de çatı muayenesi oldum sonrasnda aynı durumu yaşadım ve sabahın da doğum yaptım 🌺🙌
Caglaluna Clostiridium nişan olabilir mi? Bence doktorunuza söyleyin 🥰 doğum zamanınız gelmiş çünkü 🥰
Emine003 Clostiridium canım bence suyun gelirse yada düzenli ağrıların felan olursa o zaman git canım yine de sen bilirsin tabi kuzum 🤗
Kumru_ Clostiridium Simdi gördüm canım 39+2ymişsin. Bence panik yapma muayene sonrası normal. Ama tabi sen bilirsin 🤗
iki_prenses_annesi Clostiridium ama benim sabaha karşı 4 buçukta sancım başladı evde çektim sancimi ve hastaneye gittiğimde 5 cm açılmam olmuştu . Dayanabilirsen biraz evde sancini da çek canjm
iki_prenses_annesi Clostiridium tabikide zaten sanciya dayanamadım da gittim iyi ki de gitmişim 5 cm aciklik başlamıştı 😁🌺