Merhaba güzel anneler ❤️Yeni doğurmuş olan annelere bir şey danışmak istiyorum. Doğumdan sonra toparlanmak zor oldumu? Ben doğum yapalı 10gün oldu, çok hassasım. Bir de bebeğim sürekli uyuyor bu normalmi😣Meme emiyor ama gece uayndırma diyorlar. Gündüz de 2 buçuk ve ya 3 saatte bir uyanıp 10 dakka emiyor yine uyuyor. Sizce normalmi. Doktor bir sorun görmediğini diyor👼🏼