Sedaahmet hazal35 bende 6+3 haftalığım. Bende de hem mide ağrısı hemde mide ekşimesi var 3 gündür. İştahım kesildi resmen
Zuzuu hazal35 az az sık sık beslenin benimde çok mide ağrım olmuştu o haftalarda gaviscon şurup çok iyi gelmişti
Candy_liz Ben de yaşamıştım, çok midem eziliyordu ağrıyordu, az az sık sık yemek iyi geliyordu. Mideyi boş bırakınca daha çok ağrıyordu..