11+6 yım ve son 4 gündür inanılmaz iştahsızlık var.tek lokma birşey yiyemiyorum.açlıktan ölüyorum ama canım birşey istemiyor karnım gurulduyo başım dönüyo yatağın içindeyim ama ağzıma birşey atsam yutamıyorum😥aynı durumu yaşayan bir çaresini bilen var mı?