Gamzess1 yani bana 1258 değerle dış gebeliktir bu demişti ilk gittiğim doktor. Başka bi doktora daha gidin bence. Geç döllenme falan olmuştur belki. Benim bildiğim önemli olan iki günde bir ne kadar arttığı. Burada çok anneler gördüm 10-15 değerlerle öğrenip de sağlıklı gebelik geçiren 😊😊