Edizbeyinannesi Kızlar ikinci bebişlerinizi ilk ne zaman hissettiniz. İlk gebeliğe göre daha erken hissediliyor diyorlar doğru mu?
Gisemmmm Edizbeyinannesi ilk hamilelikte 21 haftam da hissettim ikinci gebeligimde ise 18 19 haftalarimda hissettim bazı anneler daha erken hissedebiliyormus
morsumbul Edizbeyinannesi 16 haftamdayım ama baya belirgin hissediyorum kendimde şaşırıyorum karnımın bir yerinde toparlanır elimin altında şişlik hissediyorum oradan gidiyor ☺️🥰
Beyaz_melegim Edizbeyinannesi ilk gebeligimde oğlumu 8 14 haftalarinda hissetmiştim çok kıpır kipirdi ☺️ bu gebeligimde 14 haftaligim ama daha bı hareketlerini hissedemiyom sadece kalp atışlarını hissediyorum 😊ne kadar normal bnde bilemedim