Hasmeftun Annekuzusu_0 aynen ben dogumdan da cok korkuyorum 4 aylik evliyim 5 e giricem ilk gebeliğim bise bilmiyorum özelde dogum yapmak istiyorum
Annekuzusu_0 Hasmeftun benimde aynı canım ilki düşük oldu bu ikinci hiç ameliyathaneye girmedim ama normal doğumu gözümle gördüm
Annekuzusu_0 Hasmeftun çok kötüydü her saniyesini gördüm bide 🤦♀️Eltimin yanında kaldım 8 de hastanedeydik çocuk doğduğunda saat 4e geliyodu hatta 4tü yani kaç saat sancı çekti
Selindora Snmz bana prilam iyi geldi.Bir doktoruna sor istersen.çok kötüydüm bende. Allaha şükür ilaçdan sonra toparladım.