Btlynr13 Kızlar 37+2 haftalık gebeyim şimdiye kadar doktorum bebeğin bacak boyunun 1 hafta geriden geldiğini söyledi bugün kontrolüm vardı 3 hafta geriden geldiğini söyledi down sendromu şüphesi felan dedi yaşayan varmı aranızda
emelsena Btlynr13 banada 2 hafta geriden dedi. 2 hafta sonra gittim. 1 hafta geriden dedi. Bence üzmeyin kendinizi. Sanmıyorum sorun olacağını.
gozdekrks Btlynr13 ölümden kaynaklı olduğunu düşünüyorum canim böyle birsey olsa genetik birsey olsa genelde 20 30 hafta arası kesin gozukurdu
Btlynr13 emelsena aynen bende sanmyorum bişey olacağını ama merak ettim başına böle bişey gelen varmıştır diye çünkü bütün testlerimi yaptırdım hiç bir sıkıntı çıkmamıştı
emelsena Btlynr13 bende hepsini yaptırdım. Sonradan nasıl down sendromu oluyomuş ya. Bana süt ürünleri tüket dedi. Tükettim. Bebeğim şuan bacaklarında 1 hafta var. Onada normal dedi. Bol bol süt iç yoğurt ye.
Tugbaysma Btlynr13 banada dedi hiç korkma sonuçta kapalı yerde olcuyorlar Rabbım bilir down olsa yüz hatlarından kulağından anlatılırdı sağlıkla gelsin
Dilekkbrk Btlynr13 benimde öyle çıktı. 38 hafta şuan ve 36haftaya kadar hep hatasıyla uyumluydu şimdi 1 hafta geriden geliyor dedi doktor. Gerci benimde eşiminde bacak boyu uzun değil ama ister istemez insanın aklına takılıyor