kibarim_41 Bizde 13+4 olduk bugün kontrolümüz wardı cinsiyetini öğrenmek için iple çektiğim bir gündü ama göstermedi oturuyordu hiç istifini bile bozmadı 🤦♀️🙈😅 hepimiz sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah 🤲😇🤗
gizemay22 12+2 birdahaki kontrole gittiğimizde öğreneceğiz inş.erkek gibi hissediyorum bakalım😀sağlıkla gelsinler 🙏🏻