SSY değerlerimiz aynı çıkmış.beni de önce dahiliye ye sonrA da diyetisyene yönlendirdiler.diyetisyenin verdiği dietle dahiliye doktoru takibimi yaptı.hemen düzene girdi çünkü zaten çok yüksek değildi.
Ama Doğuma kadar o diyeti uygulamam gerekiyor 🤷🏻♀️
İlk hafta günde 6kez aç-tok şekerimi ölçtüm daha sonraki haftalar günde 2 ye düştü ölçümler.merak etme biraz zor bi süreç ama bebişler için katlanılıyor💪🏻