moom222 3mlek2bebkannesi ayh ne güzel dilekler aglicam gözlerim doldu gerçekten bu sevinç çok baskaymis burda hep sizin paylaşımlarında ozenirdim birgün bnde hamilemiyim diye sorcakmiyim diyordum belki saçma ama sekiz senelik uğraş 🤲
3mlek2bebkannesi moom222 hiç saçma degil canım seni çok ama çok iyi anlıyorum bende 5 sene bekledim bu duygu için
Durucan moom222 Tabii ki var canım hayırlı olsun ben transferden 5 gün sonra yaptım senin ki gibi erken gebelik testi ile direkt iki çizgi çıktı hiç strese koyma kendini sağlıkla kucağına al 🌻
Rose91 moom222 bende test gunume 3 gun kala ogrenmistim ayni sekilde ayni testle yaptim… şu an 35 haftaligiz hayirli olsun canim☺️☺️🥳🥳🥳🥳
moom222 Rose91 ayh ne kadar güzel bnada unut oldunuz iki düşüğüm var tüp bebekle artık bu son embriyoyu gentige gönderdik öyle transfer oldu bnm de sizin GB 35 haftalarim olur inşallah 🥰🥰🥰🥰
Rose91 moom222 ins cnm benim iyi dusun ii olsun hayrlisiyla🙏🏻Tup bebek transferlerini olumlu gorunce cok mutlu oluyorum kendi adima olmus gbi🧿🧿🧿
Pinarr35 moom222 cok sukur kuzum valla cok sevindim bilirim beklemek nasil bisey allahm kucaginada aldirsin insallah biz bak 19 haftalik olduk bile ikizlerimle rabbim sanada gostersin o gunleri