Mesude112 15.haftadayım o sebeple henüz almadım, cinsiyetimiz bile belli değil 😊 ve ilk çocuğumda kullandığım beşiğin markasını hatırlayamıyorum😞 epey geçti üzerinden.. Bir daha da çocuk yapmam diye de hiç saklamayı düşünmedim verdim gitti. Ama tavsiyem yatağa verdiğiniz paraya acımayın. Bebeğinizin en çok vakit geçirdiği yer orası. Ayrıca ben kızımda 2,5 yaşına kadar kullanmıştım, yeni eve taşınmasam daha da kullanırdım..