Brnim teglum 24 ünde ve benden bu sabah bembeyaz bi akıntı gelmiş inanamadım Bende ama benden ne xaman yogun beyaz akinti gelse gebelik testlerim çift çizgi cikiyir ama snrasinda değer aratmadığı için kimyasal diyorlardı iki aydır yaşıyorum bu ay insallaj sağlıklı bir gebelik olur ya ama yoğun beyaz akintm var 17 gün var reglime bakalim. Ne olur