NGfairytale Merhaba ablalar noluraunuz yardım edin. 7+1 hamileyim. Bugün kendimi çok qarip hiss ettim. Sanki karnım küçülmüş gibi. Yarın ultrasona gidicem nolur dua edin benim için
ebruzb NGfairytale 7+1 de zaten karnınız çıkmamıştır mümkünatı yok yani bebeğiniz susam kadar 🥰 gaz şişkinliğidir o gitmiştir içinizi ferah tutun 🌸
miranbeyinmothersi NGfairytale canım o haftalarda karnın olmaz ki küçülsün 28 haftalık hamileyim benim hala daha belirgin karnım yok o gördüğün şey 14-30 arasına kadar gaz ve bağırsak hareketleri canım