Oyakubra KIZLAR SELAM BENİM 15 HAFTAMA KADAR ÇOK BULANTIM VARDI BİRDEN BİRE KESİLDİ NE OLDUYSA İŞTAHIM AÇILDI .. BEBEKLE ALAKALI BİR DURUM OLABİLİR Mİ,? ALLAH KORUSUN GELİŞİMİ VS DURUNCADA BİRDEN KESİLİRMİŞ DÜNDEN BERİ İÇİM İÇİMİ YİYOR :(
Muhammedamine Oyakubra şimdi bu mantıkla düşünürsek 9 ay kusmamız gerek çünkü gelişmeye devam ediyor tabiki bi gün biticekti
Neslisahhh Oyakubra hamileyken duyduğunuz herşeye inanmayın. Hatta mümkünse hiç bişeye inanmayın. Hamileliğinin başından beri hiç midesi bulanmayanların bebekleri hiç gelişmiyo o zaman.
Caglaaa Herkesin bir değil canım mide bulantısı birisinde oluyorsa birisinde olmuyor bebegın gelişimiyle ilgili bir baglantılı degıl içini ferah tut
Oyakubra Muhammedamine Bitsin tabiki bulantıdan çok çektim ama birden kesilince korktum bebeğin gelişimimi durdu falan diye :(
Derin_34 Bulantınız keailebilie normal birşey herkeste devam edicek diye brişey yok ferah tutun içinizi. Keşke benimde bulantılarım bi anda kesilse bulantısız bi hamilelik geçirsek👼🏻
Shnayse bizimde 15 hafta kesildi şimdi 22 haftadayız iyiyiz çok şükür bende endişelenmiştim ama doktoruma sorduğumda normal olduğunu söyledi.
Oyakubra Shnayse Bende yarın gidicem inşalh olumsuz bişi yokturç :( bel ağrım kasık ağrım hepsi geçti
HandanOsman Canım ben 31 haftalık oldum hala mide bulantısıyla kusmalarla uğraşıyorum. 16 haftalıkken benim de 1 2 gün midem bulanmamıştı. Çok korkmuştum birşey mi oldu diye hemen gidip kalp atışlarını dinledik. Doktorda ara ara böyle olacağını söylemişti. Hiç korkma Allah’ın izniyle birsey olmaz.
Oyakubra Neslisahhh başından beri olmayanın hiç bulantısı olmuyo zaten.Ama bende çok sıktı birden kesillince endişelendim ister istemez