Tontikannesii Merhaba 20 haftalık hamileyim. 18. Haftada doktorum plasentanın aşağıda olduğunu, yukarı çıkmazsa sezaryen olacağımı söyledi. İlk oğlum 4.700 gram normal doğmuştu. Plasentası aşağıda olup sonradan normale dönenler Var mı bilgi veriseniz sevinirim.
Alerdinc Tontikannesii benim canım . 1 hafta önce aşağıda bebek ve eşi riskli dedi progestan verdi hiç kalkma iş yapma uzan ayaklarını havada tut dedi. Ben dediklerini harfiyen yaptım. Bugün kontrole gittik çok şükür yukarıya çıkmışlardı. Tek yapman gereken şey dinlenmek. Birde progestan muhakkak iç. Magnezyum da vermişti bana onun çok etkisi oldu bence. Sezeryan yanlısı bir doktor ancak bunu söyler ne alaka insan bir bebeği yukarı çıkartmak için sana öneriler verir çıkmazsa sezeryan der.. Sinir oluyorum böyle doktorlara.
Elifinannesi_ Tontikannesii benim de öyleydi doktor 18. haftada rahim ağzını kapatıyor demişti 20. haftada düzelmişti
Dil235 Tontikannesii ilk hamileligimde oyleydi yanlış hatirlamiyorsam 24-26. Hafta arası yukari çıktı. Ama tamamen kapatmiyordu.
Tontikannesii Alerdinc ya aslında tam tersi normal doğum isteyen bi doktor. İlk hamileliğimde bebeğim tersti kilolu bi bebekti ona rağmen normal oldu. Biraz araştırdım internetten dediğiniz gibi ilaç kullananlar falan olmuş. Bi kaç haftaya belli olur çıkmazsa sezaryen dedi. Yapabileceğimiz bişey yok mu dediğimde yok dedi ben buna şaşırdım
aanemon-6 Ablamda 27 haftalık hamile geçen hafif lekelenme şikayeti ile gitti onada doğum kanalına girmiş böyle giderse sezaryen yaparız demiş dinlen 10 gün sonra kontrole gel demişti bakalım sonuç ne olacak