Darkfairy Kızlar konik nir soru olcak ama benim göbeğimde tüylenme oldu ben doktorun karşısına öle çıkamam utanırım jiletle alsam nolur ki dökülcek doğumdan sonra ama bekleyemem ben zaten lazere gitmeye devam etcme sonrasında sizce bişi olur mu ??
Sude-96 Darkfairy jiletle alırsan var ya göbeğini maf edersin acayip çoğalır ağdayla al alacaksan Ben başından beri ağdayla alıyorum jilet bir de simsiyah sem sert çıkartır
219Eyll Darkfairy asla jilet sürmeyin sakal gibi sert ve siyah olur .ben ağda bandıyla alıyorum hem azaltıyo hem tertemiz oluyo
Nzr06 Darkfairy hamileliğimin başından beri hormonlardan benimde arttı ben jilet kullanıyorum 3 haftada anca çıkıyor benim ince tüy olarak ağda hiç kullanmadım bugune kadar bende çoğalma olmadı hiç
Kubrailkan Benim hep aldığım yöntemdir jilet ama bu dönemde oradaki tüylerim sertlesti malesef. Bir de pıtır pıtır oluyor göbeğim. Ama devam ediyorum. Ağda dene bence de 😊🙊
Evlimuylu Kizlar saçmalamayın sonra elinden çok çekersiniz bnimde var bnde cekiniyodm ama hiç almadm doktorlar neler goruyo canm benim bitek sen degilsinki sakin hiç tavsiye etmem🥰