Tek başına Alp(alkalen fosfataz) yüksek çıkıyor hep 3 kere kan verdim yükselerek çıktı hep en son 254 çıktı bu durumda sezeryanla mı alırlar bebeği doktorum 38de sonlandırmak gerekir demişti😭
Demir hapımı da kesmedi gynoferrosanol
Yumurta yı ve yağlı yiyecekler i de kestim ama yine yüksek çıktı
Bilgisi olan başına gelen var mı🙏