Kızlar 10 haftalık hamileyim daha. Normalde hiç karnım yok gibi yani kendim bile farkında değilim ama yemeklerden sonra özellikle akşamları inanılmaz şişiyor karnım. Dört aylık hamile gibi dolanıyorum evde. Hareket ediyorum kabızlık sıkıntım da yok ama neden böyle oluyor acaba bilgisi olan var mı? Normal bir durum mu ikinci hamileliğim ama ilkini erkenden kaybettiğim için pek anlamadım hamileliğimi.