cokbilmis Hanımlar merhaba, Bugün 32+1’iz. NST’de kasılma çıkınca DR alttan muayene etti ve 1 cm açılman var dedi. Böyle bir şey yaşayan var mı? Yaşayanların doğum sürecini merak ettim, paylaşır mısınız?
Sude-96 cokbilmis merhaba 31+0 Da başıma geldi adet olacakmışım gibi sancı girdi öyle bir his vardı hastaneye gittim doktorum gitmemi istedi ntsde sancı çıktı bir santim de açıklığım vardı. Hemen yatışım verildi ve doğumu durdurdular iğneler vuruldum ciğer geliştirici ve doğum önlemek için ilaç falan içtim baya hastanede yattım yani doğum süreci değil durdurmaları gerekiyor şu anda. Baya erken çünkü . Geçti bitti çok şükür bir daha da bir şey olmadı 38. Haftadayım şuan
cokbilmis Sude-96 aaa çok geçmiş olsun. Benim hiç sancım yok rahatsız olmuyorum çok şükür ama tabi evdeyim ben de dikkat ediyorum kendimce. Şuan müdahaleye gerek yok diye yolladı doktor