Kdrblnt 17 haftalık gebeyim 2 gündür bel sırt ağrısından uyuyamıyorum bile.çalışıyorum ayakta durmakta zorlanıyorum.bu ağrılar için erken değil mi sizcede??
Polenpolen52 Kdrblnt canım bende de nerem agrıyor bılmıyorum kafayı yıcem sırtımın aşağısında, bir sızı var tutuldummu acaba anlamadım boşlugummu agrıyor korkudan öldüm valla herhalde bu haftalarda oluyormu acaba boyle seyler yada usuttukmu
Kdrblnt Polenpolen52 valla bende böbreklerim ağrıyo zannettim bi ara herkes ağrı için erken falan diyo korkuttular beni
Polenpolen52 Kdrblnt evet canım bende bobreklerım dıye dusundum ama yatış şeklımle falan ılgılı bence sacma sapan yatıyorum, bide belın falan açılmasın hıç muhtemelen kulunç yada soguk aldık , bak ben kalın gıyındım uzandım bıraz gectı bıle sankı y