mathildaa Oznur124 hamileligimi ilk ogrendigimde hic bisey bilmiyordum baby nest reflu yatagi vs. A101 e gelmisti annem almisti 😄 ama kullanir miyim bilmiyorum çünkü reflu yatagi aldim onu kullanicam. Digerini belki bazen salonda falan kullanirim
iremss Oznur124 bence gereksiz ama reflü yatağı daha mantıklı bana iksiide hediye gelmişti reflü yatağını kullandık 3 ay
Birsen2906 Oznur124 ortalığa yatirmaktansa kanepenin üstünde içine koymak veya beşiğin de ona yatırmak mantıklı oluyo ben kendim yaptim
cahillesohbetikestim Oznur124 çokta gerekli değildir herhalde ama eşim bimden almış çok sevdik inşallah güzelce kullanırız 🥰🧿💙🤲
Deletedmom_33 Oznur124 Bende hamile yastığı var. Annemde toplanınca çanta olan döşekli,yastıklı,çarşaflı set yatırdı. Ben almadım kullanmam diye o yüzden. Bebek yastığı vs de var. Etrafına onlari koyarım en kötü diye düşündüm