Ferda_33 Merhaba canımız annelerimiz ben 10+5 oldum bu gün açık kahve çok az leke geldi sizce normal mi daha önce 3 kayıbım var o yüzden biraz fazla emhamlıyım cvplarınız için şimdiden Teşekkürler ♥️
Polenpolen52 Ferda_33 doktorunuzu arayın yada gıdın, bırsey varsa bıle ılac verıcektır 🤗❤️ muhakkak ulasın