Merhaba kızlar,
Bende dün malesef 6+4 doktordan sadece boş kese olduğunu öğrendim. Kese büyümüş olması gerektiği gibi fakat içi boş.
Büyük ihtimalle düşük yaşarsın bir iki haftaya kadar dedi.
Kürtaj olmak şart mı yoksa gerçekten kendiliğinden düşer mi?