Herkese merhaba , 4gündür kasık ağrısı çekiyorum düzenli değil ama gün içerisinde sık sık oluyor,doktorum vp üzerinden konusmamızda ya magnezyumdan kaynaklı ya da idrar yolu enfeksiyonundandır dedi,magnezyum ilacını zaten kullanıyordum 4aydan beri,dünde idrar tahlili yaptırdım herhangi bir enfeksiyon yokmuş ,sizce normal mi? Benim gibi yaşayan var mı