Aslimsii07 Merhaba benim bebeğimin geçen gün kesesi görünmedi bugün de kan değerim 733 çıktı ilk muayene de 6 haftalık dendi bugün de 4 dizinde başımıza geldi mi çok endişe duyuyorum ve kanamam da oldu
Emleyla Aslimsii07 kuzum benim 1000 geçiyordu betam ve kesem görünmüyordu haftam küçük tü 7.haftada hem keseyi hem bebisi gorduk kalp atisinida
Aslimsii07 filizefsa Doktor geçerli açıklama yaptı mı bize ilk gittik 6 hafta dedi bugün 4 diyor kan değerleriyle bebeği takip edecekmiş yine az da olsa kanamam var çok acayip bir durum aklım almıyor Allah yardımcımız olsun ben dünden beri perişan oldum
Damla_04 Bende 11+5 benimde kanamam oldu düsi riskim var 20 hafataya kadar dedi ilaç kullanıyorum ama şuanda hiç kanamam falan yok Allah yardımcımız olsun hepimizin de .
Aslimsii07 Emleyla aşklar şimdi geldim hastaneden bebiş tutunmaya çalışıyormuş kalkma sakın yat sıvı tüket bol bol dedi dua edin bana ❤️ Betam da 773 den 711 e düşmüş
Emleyla Aslimsii07 yaaa Rabbim yardımcın olsun insalllah tutunur sağlıklı bir gebeliktir herşey Allah’tan kendini ona emanet et en guzelini senin için hazırlıyordur kuzum benimm❤️❤️ dinlen folik asitini ilaçları aksatma ve güzel beslen avakado tutunmasını yardimci oluyormuş bilgin olsun kuzum