karakiz1 Kizlar adetime 3 gun var bugun evde test yaptim pozitif ikinci gebeligim ilki dusukle sonuclandi bugunde cok acik kahvetengi akintim geldi yerlesme kanamasimi acaba hemen kanamayi goruncu evden ciktim doktora gidiyorum basina gelen varmi nasil ilerliyor sonuc
Elifgoktug1 karakiz1 bende yerleşme sandım 4 haftada leke leke geldi ağrım yok diye umursamadim sonra pembeden kahveye kahveden kırmızıya döndü ağrıyla birlikte parça geldi ben bebek düştü sandım hatta 😪 acile gittik iğne ve Protestan fitil başlandı ihmal etmeyin mutlaka baktirin en hızlı sekilde
Al-ed3 karakiz1 merhaba bu postunuzu gördüm öncelikle gozunuz aydın anladığım kadarıyla hamilesiniz 😍 benimde reglime 3 gün falan var şimdi baktım iç camasirima kahverengi lekelenme olmuş çok hafif ağrım var ama peçeteye silince gelmedi sizin yerleşme kanaması mi oldu ? Tam olarak benimkine benzer miydi ?
amineravza Ben tüp bebekle hamile kaldığım halde yerleşme kanaması oldu , bildiğin kahverengi oluyor o biraz sulu oluyor regl gibi değil , ama benim de pozitif olmasına rağmen 1 hafta aynı regl görüyor gibi kanama gördüm
karakiz1 Elifgoktug1 Ben ilk gebeligimdede kahverengi leke yasadum agrim yok die umursamafim 5 haftalik dusuk yasadim bu ondan biraz farrkli suan acilr geldim kan verdim sonuc bekliyorum dua edin nolur
karakiz1 Aslimsii07 Suan acile geldim kan verdim sonuclara gore ilerlicez dediler ben ilkini kaybettim ilkde anlayamadiydim smdi yine aynisi olumca hemen geldim acildeyim sonuctan heberdear ederum
karakiz1 Kizlar acile gittim beta 433 cikti gayet guzel dedi ama kac haftalik oldugunu soylemedi ultrasonla bakti kese var ama kalp atisi yok dedi yarin kadin dogumla gotus alttan muanede hem kanamanin yogunluguna hrm keseye dis gebelige bakilir dedi suan senin anlatmana gire yerlesme kanamasi dedi
Handecik karakiz1 447 değer ile kese gozukmez en az 2000 ile gözükür son adet tarihin gebeliğin baslangıcı diye kabul ederek kaç haftalık oldugunu hesaplayabilirsin
amineravza karakiz1 canım değer normal benim de öyle geldi aöa hemen kese ve kalp atışı duymadık ben kalp atışını baya geç duydum hatta geç duyarsan endişelenme
Handecik Kese rahimde gozuktuyse zaten dış gebelik riski de ortadan kalkar Baska bir Dr a gorun bence
karakiz1 Al-ed3 Merhaba Cok tesekkür ederim evet hamileyim reglime 3gün vardi lavaboya girdim bir baktim kahve rengi leke boyle adet kanamasindan farkli kahverengi cook acık silik kahve yapis yapis birseydi hemen test yaptim bana merhaba dedi toparlandm acile gittim kanimdada cikti yerlesme kanamasi denildi ertesi gun kadin doguma yonlendirdi cok kucuk oldugu icin ultrasaonda cikmadi kanamam varmi die bakildi cok sukur yok sanirim sizde suan yerlesme kanamasi yasiyosunuz doktor bana yakin zamanda iliskiye girdiyseniz ondan kaynaklida olabilir dedi sizden habet bekliyorum güzel haberinizi insallah sizinde vardir 🌼🌼🤰🤰
karakiz1 Al-ed3 Kasıklarimda batmalar vardi bu arada benim birde ayni adet gbi sanki goguslerime dokunamiyorum 🤗
Al-ed3 karakiz1 yani bugün yemek yerken birkez midem bulandı ilk defa 🤷🙈 kasik batması iki aydır hep hissediyorum ama bu ay daha çok oldu sanki 🙈🙈 çok merak ediyorum bende sonucu🥳 ilk defa bu ay yumurtlama kanaması da gördüm 🤭🤭 ilk gebeligimde yerleşme kanaması yaşadım ama nasıldı hatırlamıyorum 1yil geçmiş😔 ama korkuyorum açıkçası onun kalp atışını duyamamistik kürtaj olmuştum yerlsme kanaması o ilk gebelikten sonra beni korkutur oldu 😔
karakiz1 Al-ed3 Ahh canmm seni cok iyi anliyorum benimde ilk gebeligim kurtajla sonuclandi kanamanin ne oldugunu biliyorum bu seferde aynisi olacak korkusu hala var kalp atisini duymadim icim icimi yiyiyor simdilik bir sorun gorunmuyor beklicez dedi doktor ama seninde bence var 🌼 cunku belirtiler onu gosteriyor