Dilarakr1 9 haftalık hamileyim geceleri yatarken regl sancısı gibi ağrılar giriyor belime kasıklarıma haftaya doktora gidicem ama korkuyorum ciddi bişey midir? Acile gitsem mi
derindemir Dilarakr1 bana doktorum böyle ağrışarın hep olacak dedi😂bir yerin bitecek başka yerin ağrıyacak dedi.kanama olmadığı müddetçe hepsi normal dedi
Mrvysnn Randevunu hemen al bi kontrol etsin doktorun burdan biz ne dersek lafda oluyor ama sen içini rahat tut bebek tutunurken bu tarz agrılar oluyor bolca dinlen ayaklarını yukarı kaldırıp ama mutlaka doktoruna görün