Defne_ela42 Hanımlar son 15gunum kaldı ama aşırı derecede kasıktan aşağı kısmım tamamen şişti nasıl rahatlar bu şişlikler agrısından duramıyorum yuruyemiyorum 😔😔aynı durumda olan varmı ağlıyorum artık acısından
Faddoli23 Defne_ela42 ayakkabılarını yüksekte tut bı gece baya yüksekte olsun 40 cm kadar sabaha hafiflemiş oluyo
3Mucizeannesi Defne_ela42 canım benim tuzlu şeyler yeme bol su tüket bende fena şiştim bol bol yat dinlen ayakda durma
Defne_ela42 Fnen evet verdim temiz dedi doktorum ama anormal derecede şiştim son haftalar normal diyor ilk gebeliğimde hiç böyle bişey yaşamadım açıkçası korktum şişince
Defne_ela42 Faddoli23 o kadar sert ki baldırlarıma kadar şiştim yururken acı çekiyorum resmen 😭o kadar yuksek te tutunca bu seferde belime agrı giriyor nasıl başedeceğim bilmiyorum ayın 20 sinde randevum var o zamana kadar nasıl dayancam bilemiyorum 😭😭
Defne_ela42 3Mucizeannesi aslında tuz çok tüketen biri değilim ama neden bu kadar şiştim anlam veremedim yurumek zaten eziyet gibi geliyor inşallah atlatırız bu gunleride 😔😔
AryasuMom 3Mucizeannesi hafif tempoda yürüyüş ve bol suyla ödem atarsniz doktorm bir fincan yeşil çay içebilirsin demişti onunda faydası olur