Çok özür dilerim ama gerçekten doğru düzgün işemeyi özledim 😅 tuvaletim var biliyorum tuvalete gidiyorum kendimi zorlamam gerekiyor yani kabızlık değilki bu altı üstü Bi delikten sıvı çıkıcak 😅niye zorlamak zorunda kalıyorum niye oluyor bilmiyorum doktora da soramadım.
Böyle sıkışa sıkışa tuvalete gidip sonra da o gelen rahatlama hissiyatı nı özledim varmı böyle idrar yaparken zorlanan niye oluyor acaba 🤔