Kızlar yarın 7 haftalık olucaz bugün sarı akıntım oldu biraz fazlaydı çok değil ama vardı yani . İdrar tahlili yeni verdim sayılır beta verirken referans aralığında çıktı yani temiz. Hormonlar değişiyor ya ondan mı acaba ? Başına gelen var mı ilk haftalarda ?