KezibanUan Elanal ben saf zeytinyağı kullanıyorum canıö göğüslerime sürmüyodum onlar çatladı göbeğimde hala yok 34. Haftamdayım . Ama vucudun müsaitse ve çatlamaya başladıysan sadece belki biraz yavaşlatır canımm çatlaklara dur demek resmen imkansız🤦🏻♀️
Betultekgz Önce babe kullandım o bitince lierac kullanmaya başladım. Bence lierac daha iyi. Daha çok memnun kaldım.
Asafeymeninannesi Hindistan cevizi yağınında çok iyi geldiğini duymuştum Adini yanlış hatırlamıyorsam vaseline adında bi vazelin var kakaolu olanını mutlaka deneyin
Dilekerkan0705 Ilk aylar badem yağı sürdüm vücut kremim vardır her duştan sonra zaten sürerim Dört aydan sonra da lierac kullandım düzenli olarak 36 haftaya geldim oh dedim bi gram catlamadim çok şükür sabah bir kalktım bir gecede catlamisim o yüzden kesinlikle catlayacaksan catlayacaksin ama için rahat etsin diye nemlendirmek için kullan istediğin bir ürünü