Rojbin_acad Arkadaslar merhaba kusura bakmayin ama biraz korkuyorum 9 haftalik hamileyim ve 1 saat yurudum bir sey olmaz dimi
Sude-96 Rojbin_acad düşük riskiniz falan yoksa bence de bir şey olmaz doktorum bana günde 1 saat yürüyüş Önerdi hep, Ama ilk üç ay dememişti sonrasında
Rojbin_acad mehmel54 ne bileyim ilk hamileligimde bebegin kalbi durdu bu da 2. Daha 9 haftalik oldugum icin ailem iyi degil diyor ondan valla
mehmel54 Rojbin_acad anladım canım umarım sağlıklı bir gebelik geçirirsin üzüldüm adına ama arkadaş demiş zaten düşük riskin falan yoksa zarar gelmez
Glsh14 Rojbin_acad bende yurumustum o haftalarda sadece yuruyusten sonra cok fazla bel agrisi yasadigim icin biraktim 1-2 ay daha gecsin diye bekliyorum
Mayaslan Rojbin_acad 6. Aya kadar hergün 2 saat yürüdüm, hiçbir şey olmadı ancak her gebelik kendine özeldir, doktorunuz sakınca görür ya da görmez. Karar verir muayenede :)