marbling10 MErhaba, planlı sezaryende ameliyattan 1 gün önce göğüsleri uyarmak ya da (süt gelmesi için değil de) kanalları açmak amacıyla hafif sağım yapmak konusunda ne düşünüyorsunuz? Birkaç kişiden duydum, bunu öneren doktorlar var mı? Ya da yapan var mı?
Sude-96 marbling10 Günü aldın mı 😂 konuyla ilgili hiçbir bilgim yok bu arada sadece yavaş yavaş krem sürmeye başlayacağım çatlamasın göğsümün ucu diye
Toprak_hira59 marbling10 ilk sut bebegin ilk aşısı derler bi gun oncesinden akarsa bosuna gitmesin bende onumuzdeki carsamba sezeryan olucam yaniniza emzirme cayi alin mutlaka faydasi oluyor ilk sezeryanimida 37.4 te olmustum bebek emdikce sut geliyor zaten
marbling10 Sude-96 dün acilde yakaladım doktoru sağolsun baktı ilgilendi 37 de alalım dedi (35+1 deyiz) haftaya gel gün konusunu ayarlayalım dedi. İnşallah netleşecek bakalım :)
sevgitekes Sude-96 bişey soracağım ilk doğumda göğsüm kabuk kabuktu ememedi ziyarete her gelen neden önceden göğüs ucu kremi almadın dedi hep yara olmuştu sonradan hastanede krem aldık ondan mı yani önceden kremlemek gerekiyor mu 14 haftalık hamileyim yine ucu kabuk tuttu krem önceden sürülmeli mi yaradan çok çektim inş bilen yazar emzirmek işkence gibi bir şey di
marbling10 Sude-96 Amin canım, valla garip duygular içindeyim. Bir an geliyor duygusuz oluyorum bir an geliyor aşırı heyecanlı
marbling10 Deletedmom16362 önemli ama bebek doğduğunda hemen besleyebilmek de önemli ve zaten ilk süt katı olduğu için hemen gelmiyormuş öyle kolay.
Deletedmom16362 marbling10 O zaman mama verirsiniz. Herkesin yaptığı yöntem bu. Ilk once emzirilir sonra süt gelmesi için de sağım yapılır sürekli. Bebeğin emmesi hormonlari etkileyip süt gelir ben buna inaniyorum :) Söylediğiniz yöntemi ilk defa duydum belki yapanlar vardir bilemiyorum. Saglikla gelsin bebeğiniz.
Sude-96 marbling10 Ben de öyleyim vallahi ne hissedeceğimi şaşırdım ilk defa olunca insan anlayamıyor tuhaf gerçekten
Sude-96 sevgitekes vallahi ne desem yalan olur doktoruma sormadım çok kesin kanıtlı bir bilgim yok ama mantıken düşündüğümde o kremler zaten yumuşatmak için olduğu için belki birkaç gün önceden sürülürse yumuşama olur sıkıntı olmaz gibime geldi ben dediğim gibi aslında El mantıklısı doktora sormak bilmiyorum doğru mu
Toprak_hira59 sevgitekes ben doguma 10 gun kala lansinoh krem ve gumus kalkani kullanmaya basladim insallah faydasi olur ilk bebehimde benimde cok yara olmustu kan akiyordu resmen ins bunda ayni sorunu yasamam simdiden onlem almaya basladim bakalim :)
marbling10 Toprak_hira59 öyle hemen gelse zaten ihtiyaç olmz ki böyle bir şeye. Sezaryen sonrası 3 gün gelmeyen bile oluyormuş bunu önerdiler. Süt kanalları açılsın diye doğumdan bir gün önce manuel pompa ile hafif sağma hareketi yapabilirsin dediler. Zaten öyle kolay gelmiyor ilk süt. Ben ilk sezaryenimde çok ağrı çektim süt sağılmadığı için. Deletedmom16362 amin teşekkür ederim 🥰