Sevim-b Merhaba kızlar 24 ile 28 haftalar arasında şeker yükleme testi yapılması gerekiyor deniyor fakat bugün kontrolüm vardı doktorum hiç bahsetmedi 26 haftalığım. Herkese gerek görülmüyor mu? Herkesin kesin yaptırması mı gerekiyor?? Kafam karıştı 🤔
Damlasu_23 Sevim-b ben yaptırmadım doktorum gerek duymadı şuan 38.2 haftalığm çok şükür bir sorun yok
Civcivim000 Sevim-b ben 27 haftalığım bugün doktor direkt yarın yaptır dedi bilgilendirmesi gerekiyordu sizi aslında gerek duymadıysa bile belirtmiş olmalıydı diye düşünüyorum