Pelinssoglu Kızlar 38+3 günlük hamileyim adet olacakmışım gibi ağrı var kasıklarımda herhangi nişan ya da suyum gelmedi doğum belirtisi olabilir mi 😬
Sude-96 Pelinssoglu doğum sancısı adet ağrısı gibi oluyor arkadaşlar 😂 sıklığını takip et ne kadar zamanda bir giriyor
gozdekrks Pelinssoglu benimde 35+2 1 haftadır arada arada oluyor adet ağrıları ama arada artıyor geceleri daha çok oluyor sonra geçiyor nts de sancim çıkmadı. Enfeksiyon vardi biraz doktor hafif o yuzden olabilir dedi.
Deletedmom62627 Sude-96 benim dün geceden beri var adet oldum olacam sanki ama çok da kötü değilim kendimi yerden yere atmıyorum
Sude-96 Deletedmom62627 vallahi bana da olmuştu 31. haftadaydım böyle girip girip sancı çıktı adet olacakmışım gibi bir his de var dı nts ye girdim bayağı sancım vardı bir de üstüne açılmam vardı 😂 Ama bilmiyorum yalancı sancı da olabilir ama o hareket edince falan geçiyor muş
Pelinssoglu Deletedmom62627 canım sen doğuramadın mı daha yaaaa ben senden güzel haberler bekliyordum 🤣🤣🤣
Deletedmom62627 Pelinssoglu dur bu gece büyük gece bissürü yürüdüm dışarda yeni geldim eve bakalım suyum gelcek mi 😁😁
Buse2626 Pelinssoglu aynıyız bende 38+3 hatta 38+4 oldum ara sıra bel ve kasik ağrım adet olacakmışım gibi ve karnımın üstü çok geriliyor sonra geçiyor haftaya kadar gelsin istiyorum artık