ozlem-t yani bende daha doğum yapmadım ama bildiğim kadarıyla anlatayım. Sütü arttırmak için sağım yapılıyor, bebek allah korusun hastanede kalırsa sağılıp götürülüyor. Bazen bazı kişilerin göğüsleri çık doluyor ve ağrı yapıyor sağılmazsa mastit bile olabilir o yüzden boşaltmak rahatlatmak için sağılıyor. Buzluktaki sütler de anne uzakta olursa bebeği başka birine bırakması gerekirse ya da ilaç kullanması gerekirse kullanılabilir.