Semakacan Lolipop kendimi balina gibi ağır hissediyorum çatı ağrım resmen yürütmüyor ayaklarım çok ağrıyor 😫😫 onun dışında sancı,mide yanması gibi şikayetlerim yok
Hasretim Lolipop sol göğsümun altına bişey batıyor zor nefes alıyorum yatarken sağa sola dönemiyorum, karnım çok büyümedi , kuyruk kemiğimde batıyor ve çok aşırı terliyorum onun dışında guzel gidiyor çok şükür 😊😊😄
essrasr Lolipop sadece yorgun hissediyorm az bir iş yapsam kütük gibi oluyorm😞 ama şükürler olsn onun harici skıntımız yok
Lolipop Semakacan al benden de okadar çok kilo almamış olmama rağmen çok ağır hissediyorum gece yatakta dönemiyorum ayrıca sol kolum çürüdü.Az sağıma dönsen küçük hanım dürtüyor 😂
Lolipop Hasretim benim de sağ göğsünün altında oluyor ayakları geliyor herhalde bebeklerin yan yatıp pozisyon değiştirince geçiyor canım sen de dene 😉
Ececemile Ayak şişmesi, kasık ve bel ağrısı hafif mide yanmasi başladı. Sonumuz guzel saglikli bir doğum olur insallah 💜 şikayet degil sadece yaşanılan hafif zorluklar .. herseye deger elbet😍😊
YAkyol Cati agrisi ve onun dahilinde altini doldurmus gibi yurume kimseye tahammul edememe herkesin lafi batiyo gibi sizde boyle misiniz mesela ornek veriyim lcw hamile tshirt u vardi ustumde esimin yengesi dar giyinme bebegin karnini gorene benzermis dedi 😬😬
Lolipop YAkyol bana da diyen oluyor hi hı diyip geçiyorum boşver kuzum ya herşeye herkese kafayı takarsak yandık
Lolipop Çok ağırlaştim kızlar vallahi bazen bebeğim öyle geriyor ki beni karnım taş gibi oluyor ve sürekli aşağıda.Erken doğuracağım diye çok korkuyorum.Vakyiyle zamanında gelsin kuzucuklarimiz 🙇♀️
Lolipop buse_yildiz24 çok şükür sırt agrım yok ama dediğin gibi yatakta dönemiyorum yattigim yerden kalkamıyorum 😂
Lalamehtap Lolipop bunları okuyunca rahatlıyorum ☺️ İkinci bebeği bekliyor olmama rağmen birincisi ile çok farklıymış. Bel-sırt-kaburga agrilarim nefes almamı engeller oldu. Zaten bir terlemeye başlıyorum sanki alev alıyorum 😅 bu ara tekrar kokulara karşı hassaslaştım. Bir de akıntım çok arttı ilaç kullanmaya başladım. Hayırlısı artık evlat icin herseye değe r
Lolipop Zuzuu o adet sancıları bende de oluyor bebek yavaş yavaş dönüyor doğuma hazırlanıyor rahim o sebepten kuzum normal yani ama dikkat etmek gerek