Ya son 3-4 gündür çok ama çok afedersiniz özür dileyerek söylüyorum; bildiğimiz sarı-yeşil karışımı akıntılarım oluyo..7+2 haftalık hamileyim öncesinde de oluyodu ama şeffaf dediğimiz tarzdaydı. Şuan rengi değişti korkuyorum biraz. Randevu günüme de daha var. Size danışıyım dedim, oldu mu sizde de böyle birşey? 🤦🙄🥺